måndag 21 maj 2012

Pyret!

Får vi presentera lilla "stora" pyret....han föddes väldigt tidigt på morgonen ja någon sovmorgon blev det då inte men vem bryr sig...nu är vi stolta föräldrar till en pojk med invägning av  4385 g och var 51 cm lång.

Något namn hade vi inte funderat ut pyret har det ju varit hela tiden men Erik och jag låg vid sextiden på morgonen och slöade, myste..med pyret på mitt bröst och jag sa plötsligt...Linus ja Linus ska han heta, Erik hängde på direkt så pyret, bara lugn vi kommer fortfarande att kalla honom det:) heter nu Linus..lite mammainspirerat..Lina..Linus..ja ja nu har vi haft en lugn morgon och pyret håller låda, röst har han när han vill och en god aptit..tur att man har gott om mjölk..okej mjölkkossa från & med nu....

Nu väntar sista kollen så ska vi åka hem...och mamma & pappa kommer och hämtar oss så fort det går, tänk att jag är mamma nu..man är ju bara 25...lustigt..men så skönt och mysigt.
Här är pyret och Erik tog den bilden på morgonen...& jo vi fick lite sovmorgon alla tre..stör ej skylt på dörren och zzzzzzz..vi behövde det...

5 kommentarer:

  1. Åååh vad glad jag blir STORA KRAMAR från oss och GRATTIS!!!! din mamma var överlycklig när hon ringde=)
    Än en gång grattis och han är så söt!
    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!!:) vad överraskad jag blev när du skickade mess med bild..jag kom av mig helt på jobbet och arbetskamraterna undrade vad som var fel..jag blev helt paff..och sen WWWIIIIHHOOO!puss och krama Linus från mig viket fint namn! jag går på moln//suddis

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen och du är fantastisk, Jonas och hela familjen hälsar och du och Linus får en bamsekram från mig.
    Gratulera Erik och ge honom en kram från mig=)

    SvaraRadera
  4. Grattis och han ser ut att ha det rätt mysigt, så grattis och rätt trevlig start på en vecka måste jag säga..må gott=)

    SvaraRadera
  5. Va jag längtar till helgen& hoppas du & pyret får en skön sömn inatt kramar till alla//suddis

    SvaraRadera